Haft haftem pogania ;)

wtorek, 4 października 2016
data:post.title

Haft, to teraz gorący temat :) Ma swoje kolejne "pięć minut" czyli jest trendy! ;) Fajnie, że wracamy do takiego tradycyjnego, wręcz ludowego haftu, gdzie króluje kwiatek w różnych konfiguracjach ;D No i haftujemy wszystko i co się da: przede wszystkim bluzki i koszule, ale też spodnie, kurtki, bomberki, sukienki, nawet paski, buty i torebki. Podoba mi się ten trend i mam nadzieję, że trochę pobędzie:)


Stylizacja: z taką nadzieją (że trochę pobędzie) zainwestowałam w dość suto haftowaną, oversizową koszulę ;) Kupiłam ją przez internet, kiedy jeszcze nie było jej w sklepach. Potem mieliśmy krótki wypad w Tatry, skąd przywiozłam sobie ten dość nietypowy t-shirt. Najciekawsze jest to, że ma haftowane rękawy. Mam koszulę, mam t-shirt ... to nie byłabym sobą, gdybym coś nie wykombinowała ;) No i wykombinowałam ;) założyłam jedną na drugą, no i razem tworzą super duet :) Dół już bez szaleństw, po prostu jeansy-rurki ale szpilki z pazurem ;) Jeszcze tylko intrygujące kolczyki i ludowa elegancja gotowa :) Czemu nie? Jest sportowa elegancja to ja wprowadzam ludową elegancję! I co Wy na to? :)



















koszula - Zara,
t-shirt - góralski "butik" w Białce Tatrzańskiej,
jeansy - Lee,
torebka - pamiątka z Włoch,
szpilki - Hego's,
kolczyki - H&M












Prześlij komentarz